Informatie

GARANTIE & SERVICE

Wij verzekeren u een vlekkeloze en ongecompliceerde aankoop

VERPAKKING & VERZENDING

Uw pakket bereikt u, liefdevol met de hand ingepakt, zo snel mogelijk bij u aan huis.

HELP

Stuur ons een e-mail via help@magictack.de of Facebook Messenger. Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met u op!

Hoe kan ik de status van mijn bestelling te weten komen?

U wordt automatisch via e-mail, en indien gewenst ook via Facebook Messenger, op de hoogte gehouden van nieuws over uw bestelling.

Uiteraard kunt u ook persoonlijk of via de functie "Mijn account" op onze website aanvullende informatie van ons ontvangen.

Voor deze laatste optie moet u zich als klant hebben geregistreerd in het Log In-gedeelte.

Kan ik mijn bestelling later nog wijzigen?

Zodra u uw bestelling hebt voltooid en aan ons hebt doorgegeven, kunt u zelf geen wijzigingen meer aanbrengen.

Wij accepteren echter graag uw wijzigingsverzoeken per e-mail en passen uw bestelling dienovereenkomstig aan, mits uw bestelling niet al naar u onderweg is.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Alle prijzen zijn inclusief de wettelijke belasting op de toegevoegde waarde.

DUITSLAND:
De levering op een Duits afleveradres kost 4,90 €, vanaf een goederenwaarde van 49 € leveren wij gratis in Duitsland.

EUROPA:
De verzendkosten voor bestellingen uit alle andere landen van de EU (incl. eilanden) bedragen 9,90 €.

WERELDWIJD:
De verzendkosten voor bestellingen uit alle andere landen buiten de EU bedragen 14,90 €.

Eventuele kosten voor douane-inklaring zijn al in de verzendkosten inbegrepen. Los daarvan kunnen douanerechten en omzetbelasting bij invoer worden geheven. Deze worden vastgesteld door de douane en geïnd bij de ontvanger wanneer het pakket wordt overhandigd.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de door u bestelde artikelen, zal uw pakket na 1-2 werkdagen ons huis verlaten.

Tegelijkertijd ontvangt u van ons een verzendbevestiging per e-mail.

In uitzonderlijke gevallen, als gevolg van knelpunten bij de fabrikant, kunnen langere levertijden voorkomen. In dat geval wordt u echter na 7 dagen door ons op de hoogte gebracht van de status van uw bestelling.

Wat te doen in geval van levering aan niet-EU-landen
om te overwegen?

De vermelde prijzen zijn inclusief de Duitse belasting op de toegevoegde waarde van 19%.

Dit geldt niet voor leveringen aan landen buiten de Europese Unie.

Uw factuurbedrag zal automatisch met het overeenkomstige bedrag worden verminderd. De BTW die in het betreffende land geldt, wordt bij aflevering door de pakketbezorger geïnd.

Door wie wordt de levering verricht?

De snelle en betrouwbare levering van uw pakket binnen Duitsland en wereldwijd wordt verzorgd door onze logistieke partner GLS.

Kan ik mijn pakket laten afleveren op een DHL Packstation?

Helaas is levering op een DHL Packstation niet mogelijk.

Wanneer wordt mijn pakje geleverd?

Uw pakket wordt op een Duits afleveradres afgeleverd op de tweede werkdag na verzending, in veel gevallen zelfs eerder.

De leveringstermijn in het buitenland varieert van land tot land. Onze logistieke partner GLS levert ook op zaterdag.

Hoe kan ik een beschadigd of kapot artikel ruilen?

Voor klachten kunt u bellen met de Klachtenformulier afdrukken en samen met het aankoopbewijs en het te claimen artikel opsturen.

Het nieuwe of gerepareerde artikel zal u zo spoedig mogelijk worden toegezonden.

Als wij vragen hebben, zal een van onze servicemedewerkers contact met u opnemen.

BELANGRIJK:

Gebroken steunzolen zijn altijd het gevolg van verkeerd gebruik, dus kunnen wij ze niet gratis vervangen.

Als gebaar van goede wil bieden wij u echter de mogelijkheid om een nieuwe inlay te kopen voor de helft van de oorspronkelijke prijs.

Indien geen aankoopbewijs aanwezig is, ruilen wij de handelswaar, op goodwill, tegen 50% van de aankoopprijs.

Wat gebeurt er als ik een andere maat nodig heb of als het artikel de verkeerde kleur heeft?

Als u een artikel wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kunt u dit ook doen op de Retourenformular noot. Nadat wij uw pakket hebben ontvangen, sturen wij u onmiddellijk het juiste artikel toe.

Hier vindt u het formulier voor klachten en retourzendingen:

Retour- en klachtenbrief

Kwaliteit is het product van aandacht voor detail!

Zelfs in tijden van globalisering vertrouwen wij op waardevol handwerk, uitsluitend 100% Made in Germany. Alleen door absolute passie en een geoefend oog voor details kunnen wij onze producten volgens uw wensen vervaardigen. Elk Swarovski-kristal op onze inlays wordt met de hand gezet en verwerkt in onze productie in Worms, precies volgens uw wensen. Ons leder is afkomstig van Duitse looierijen die werken volgens onze kwaliteits- en veiligheidseisen.

Is de kwaliteit van de producten die in de online winkel worden aangeboden anders dan de kwaliteit die in de winkels wordt aangeboden?

De op www.magictack.de aangeboden producten komen voor 100% overeen met de in de detailhandel verkrijgbare artikelen. Het zijn nieuwe en onberispelijke goederen die rechtstreeks uit onze productie komen.

Zijn mijn persoonsgegevens beschermd op www.magictack.de?

Wij begrijpen dat de zorgvuldige behandeling van uw persoonlijke gegevens belangrijk voor u is.
Het vertrouwen van onze klanten is voor ons van groot belang en daarom houden wij ons strikt aan de wettelijke bepalingen van de federale wet op de gegevensbescherming en de telemediawet.
Uw bestelgegevens, persoonlijke gegevens en betalingsgegevens worden uiteraard vertrouwelijk behandeld en door technische beveiligingssystemen beschermd.

Ontvang ik promotionele e-mails als ik mijn e-mailadres opgeef?

Wij hebben uw e-mailadres nodig om u snel en gemakkelijk te kunnen informeren over nieuws met betrekking tot uw bestelling. U zult van ons geen reclame ontvangen, tenzij u uitdrukkelijk hebt ingestemd met het ontvangen van onze nieuwsbrief. Meer details vindt u onder onze Privacybeleid.

Heeft u nog andere vragen?

E-mail: help@magictack.de

Of via Facebook Messenger
Of via chat hier in de winkel (rechtsonder)
Of gebruik het onderstaande contactformulier

We antwoorden binnen 24 uur op weekdagen.

Voor ruilingen en klachten: http://garantie.magictack.de/

Feedback van onze klanten

kijk op instagram

insta-img
insta-img
insta-img
insta-img