Informatie
GARANTIE & SERVICE
Wij verzekeren u een vlekkeloze en ongecompliceerde aankoop
VERPACKUNG & VERSAND
Dein Paket erreicht dich, liebevoll von Hand gepackt, schnellstmöglich bis vor deine Haustür.
HELP
Schrijf ons op elk moment via e-mail op help@magictack.nl of Facebook Messenger. Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met u op!
Hoe kan ik een beschadigd of kapot artikel ruilen?
Für Reklamationen kannst du den Reklamationsschein ausdrucken und zusammen mit dem Kaufbeleg und dem zu reklamierenden Artikel einsenden.
Het nieuwe of gerepareerde artikel wordt u zo spoedig mogelijk toegezonden.
Als wij vragen hebben, zal een van onze servicemedewerkers contact met u opnemen.
BELANGRIJK:
Gebroken steunzolen zijn altijd het gevolg van verkeerd gebruik, dus kunnen wij ze niet gratis vervangen.
Als gebaar van goede wil bieden wij u echter de mogelijkheid om een nieuwe inlay te kopen voor de helft van de oorspronkelijke prijs.
Indien geen aankoopbewijs voorhanden is, ruilen wij de goederen om voor 50% van de aankoopprijs als gebaar van goede wil.
Wat gebeurt er als ik een andere maat nodig heb of als het artikel de verkeerde kleur heeft?
Wenn du einen Artikel in eine andere Größe oder Farbe umtauschen möchtest, kannst du dies ebenfalls auf dem Retourenformular vermerken. Nachdem wir dein Paket erhalten haben, senden wir dir den richtigen Artikel umgehend zu.
Klik hier voor het formulier voor klachten en retourzendingen:
Retourzendingen en klachtenformulier