Informatie

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons

Nicola

David

Bianca

Heeft u vragen over uw bestelling?

In de helpsectie hieronder vindt u snel en gemakkelijk antwoorden op uw belangrijkste vragen. Als je nog steeds niet kunt vinden wat je zoekt, is dat geen probleem. Wij helpen u graag via chat of e-mail.

E-mail: help@magictack.de

Of via Facebook Messenger

Of via chat hier in de winkel (rechtsonder)

Wij antwoorden binnen 24 uur op werkdagen.

Voor ruilingen en klachten: http://garantie.magictack.de/



Hoe uw bestelling werkt



Zijn de in de winkel uitgestalde artikelen ook verkrijgbaar?

Over het algemeen zijn de in de winkel uitgestalde artikelen verkrijgbaar.

Het kan echter voorkomen dat bepaalde kleuren of maten tijdelijk uitverkocht zijn.

De levertijd voor voorraadartikelen is 2-3 werkdagen.

Als een kleur of maat niet op voorraad is, kan de levertijd oplopen tot 14 dagen.

Aangezien onze artikelen individueel met de hand worden vervaardigd, vragen wij hiervoor begrip.

Is er een minimum bestelwaarde?

Nee! U hoeft niet te letten op minimumhoeveelheden wanneer u bestelt op www.magictack.de.


Hoe kan ik op de hoogte blijven van de status van mijn bestelling?

U wordt automatisch op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling via e-mail en, indien u dat wenst, ook via Facebook Messenger.

Uiteraard kunt u ook persoonlijk of via de functie "Mijn account" op onze website aanvullende informatie van ons ontvangen.

Voor deze laatste optie moet u zich als klant hebben geregistreerd in het log-in gedeelte.

Kan ik mijn bestelling later wijzigen?

Zodra u uw bestelling hebt voltooid en aan ons hebt doorgegeven, kunt u zelf geen wijzigingen meer aanbrengen.

Wij aanvaarden echter graag uw wijzigingsverzoeken per e-mail en passen uw bestelling dienovereenkomstig aan, op voorwaarde dat uw bestelling nog niet naar u onderweg is.


Hoe kan ik betalen bij MagicTack?

www.magictack.de biedt u momenteel de volgende betalingsmogelijkheden:

Paypal, credit card, directe bankoverschrijving, Klarna.

Waar moet ik op letten als ik vooruit betaal?

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail en vervolgens een orderbevestiging.

Daarin delen wij u het over te maken bedrag mee, alsmede onze bankgegevens.

Zodra wij uw betaling op onze rekening hebben geregistreerd, worden de reeds voor u gereserveerde goederen verzonden.


Hoe werkt de betaling via PayPal?

Wat is PayPal?

PayPal is de online betaaldienst waarmee u veilig, gemakkelijk en snel op internet kunt betalen - en het is gratis. Uw bank- of creditcardgegevens worden alleen bij PayPal opgeslagen. Daarom worden zij niet bij elke online-aankoop opnieuw over het internet verzonden. Je betaalt met twee klikken. Omdat u uw bank- of creditcardgegevens bij PayPal gebruikt in plaats van ze bij elke aankoop opnieuw in te voeren. PayPal-betalingen komen snel binnen. Dan kan de verkoper de goederen onmiddellijk verzenden en ontvangt u ze meestal sneller.

Heb je al een PayPal-rekening?

U wordt tijdens het betaalproces doorgestuurd naar een PayPal-pagina. Na betaling volgt u de knop die u terug naar onze site leidt - klaar.

Heb je nog geen PayPal-rekening?

Om een vlekkeloze verwerking te garanderen, is het aan te raden om voor uw aankoop een gratis PayPal-rekening aan te maken. Ga naar de volgende website: www.paypal.de

Hoe werkt de betaling bij aankoop op rekening?

Bij aankoop op rekening betaalt u de factuur pas nadat u de goederen hebt ontvangen.

De factuur is betaalbaar onmiddellijk na ontvangst van de goederen, ten laatste 14 dagen na verzending.

Wij verzoeken u de factuur binnen de betalingstermijn te voldoen, anders wordt de aanmaningsprocedure in werking gesteld en kunnen extra kosten ontstaan.


Hoe uw levering werkt


Aan welke landen levert MagicTack?

MagicTack levert aan alle landen wereldwijd.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Alle prijzen zijn inclusief de wettelijke belasting op de toegevoegde waarde.

DUITSLAND:

Levering op een Duits afleveradres kost 4,90 €, vanaf een goederenwaarde van 49 € leveren wij gratis in Duitsland.

EUROPA:

De verzendkosten voor bestellingen uit alle andere EU-landen (inclusief eilanden) bedragen 9,90 €.

WERELDWIJD:

De verzendkosten voor bestellingen uit alle andere landen buiten de EU bedragen 14,90 €.

Eventuele kosten voor douane-inklaring zijn al in de verzendkosten inbegrepen. Los daarvan kunnen douanerechten en invoer-btw worden geheven. Deze worden vastgesteld door de douane en geïnd bij de ontvanger wanneer het pakket wordt overhandigd.


Waarmee moet rekening worden gehouden bij een levering aan niet-EU-landen?

De vermelde prijzen zijn inclusief de Duitse belasting op de toegevoegde waarde van 19%.

Dit geldt niet voor leveringen aan landen buiten de Europese Unie.

Uw factuurbedrag zal automatisch met het overeenkomstige bedrag worden verminderd. Houdt u er rekening mee dat de belasting over de toegevoegde waarde die in het betreffende land geldt, tijdens de levering door de pakketvervoerder wordt geïnd.

Door wie wordt de levering verricht?

De snelle en betrouwbare levering van uw pakket binnen Duitsland en wereldwijd wordt verzorgd door onze logistieke partner GLS.


Kan ik mijn pakket laten afleveren op een DHL Packstation?

Helaas is levering op een DHL Packstation niet mogelijk.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de door u bestelde artikelen, zal uw pakket ons pand na 3-5 werkdagen verlaten.

Tegelijkertijd ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.

In uitzonderlijke gevallen, als gevolg van knelpunten bij de fabrikant, kunnen langere levertijden voorkomen. In dat geval wordt u na 7 dagen op de hoogte gebracht van de status van uw bestelling.


Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

De levering van uw pakket op een Duits leveringsadres vindt plaats op de tweede werkdag na verzending, in veel gevallen zelfs eerder.

De leveringstermijn in het buitenland varieert van land tot land. Onze logistieke partner GLS levert ook op zaterdag.

Kan ik goederen terugsturen als ik niet tevreden ben?

MagicTack breidt het wettelijke herroepingsrecht voor standaardartikelen uit van 14 dagen tot 30 dagen.

Dat betekent dat u zich tot 30 dagen na ontvangst van de levering uit het contract kunt terugtrekken door de levering te annuleren en de goederen naar ons terug te sturen. Voor uw herroeping bieden wij u hier als PDF een retourformulier aan:

Klik a.u.b. op: Retourformulier

tot uw beschikking. U moet zelf de kosten voor de terugzending dragen. Individueel in de configurator gemaakte inlays zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Eenvoudige verwerking:

Print het retourformulier uit, stop het in het pakket en stuur dit naar: MagicTack, Küferstraße 17, 67551 Worms, Duitsland.


Hoe werkt een retourzending of klacht?


Wat gebeurt er als ik een andere maat nodig heb of als het artikel de verkeerde kleur heeft?

Als u een artikel wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kunt u dit ook doen op de

retourformulier

op het retourformulier. Nadat wij uw pakket hebben ontvangen, sturen wij u onmiddellijk het juiste artikel toe.

Hoe kan ik een beschadigd of kapot artikel ruilen?

Voor klachten kunt u gebruik maken van de

Klik a.u.b. op: Klachtenformulier

en stuur het naar ons op samen met uw ontvangstbewijs en het artikel dat u wilt retourneren.

Het nieuwe of gerepareerde artikel wordt u zo spoedig mogelijk toegezonden.

Als wij vragen hebben, zal een van onze servicemedewerkers contact met u opnemen.

BELANGRIJK:

Gebroken inlays zijn altijd het gevolg van verkeerd gebruik,

daarom kunnen wij ze niet gratis vervangen.

Als gebaar van goede wil bieden wij u echter de mogelijkheid om een nieuwe inlay te kopen voor de helft van de

de helft van de oorspronkelijke prijs.

Als er geen bewijs van aankoop is, ruilen wij het product om voor 50% van de aankoopprijs als gebaar van goede wil.


Algemene vragen


Zijn de prijzen in de on-line winkel identiek aan die in de stationaire detailhandel?

Onze prijzen komen overeen met de door de fabrikant aanbevolen detailhandelsprijzen, die ook door de stationaire detailhandel worden gehanteerd.

Uitzonderingen zijn artikelen in de uitverkoop of speciale aanbiedingsartikelen die tegen een gereduceerde prijs verkrijgbaar zijn.

De vermelde verkoopprijs is altijd inclusief de Duitse belasting op de toegevoegde waarde van 19%. Dit is niet van toepassing voor klanten met een afleveradres buiten de Europese Unie (EU).

Is de kwaliteit van de producten die in de online winkel worden aangeboden anders dan de kwaliteit die in de winkels wordt aangeboden?

De op www.magictack.de aangeboden producten komen voor 100% overeen met de in de detailhandel verkrijgbare artikelen. Het zijn nieuwe en onberispelijke goederen die rechtstreeks uit onze productie komen.


Zijn mijn persoonsgegevens beschermd op www.magictack.de?

Wij zijn ons ervan bewust dat het voor u belangrijk is dat uw persoonlijke informatie op een gewetensvolle manier wordt behandeld.

Het vertrouwen van onze klanten is zeer belangrijk voor ons, daarom houden wij ons strikt aan de wettelijke voorschriften van de Federale wet op de gegevensbescherming en de Telemediawet.

Uw bestelgegevens, persoonlijke gegevens en betalingsgegevens worden uiteraard vertrouwelijk behandeld en door technische beveiligingssystemen beschermd.

Ontvang ik reclamemails als ik mijn e-mailadres invul?

Wij hebben uw e-mailadres nodig om u snel en gemakkelijk te kunnen informeren over nieuws met betrekking tot uw bestelling. U zult van ons geen reclame ontvangen, tenzij u uitdrukkelijk hebt ingestemd met het ontvangen van onze nieuwsbrief. Klik hier voor ons privacybeleid.

.